Biznis

O modulu

Modul BIZNIS ove godine polaznicima pruža uvid u širinu profesionalnog polja koje je pred njima, kao i u to šta mogu da očekuju od svoje karijere. Pričaćemo sa vodećim ljudima iz očekivanih, ali i onih industrija čije je postojanje u Srbiji novost. Razumećemo njihove potrebe, frustracije i izazove sa kojima se susreću, kako u razvoju internih, tako i u radu sa eksternim marketing timovima. Sa profesionalcima iz sveta komunikacija, produkcije i medija pričaćemo o budućnosti, iskustvima i razvoju karijera u marketingu i srodnim poljima.

Koordinator modula

Miloš Aleksić

Marketing Strategist, KupujemProdajem

Tokom 15 godina karijere, Miloš je imao priliku da se marketingom i komunikacijama bavi u širokom spektru industrija, na više tržišta: od kreativne produkcije, preko rada u kreativnim i medijskim agencijama u account i strateškim rolama, freelance marketing konsaltinga, do rada na strani klijenta u ulozi marketing menadžera.

Na poziciji marketing stratega u KupujemProdajem Miloš rukovodi marketing timom daleko najveće onlajn platforme u regionu.

Teme

  • Kakve marketare traže biznisi u novim industrijama? Treba li biti specijalista ili generalista?
  • Koji su ključni izazovi izgradnje karijere u marketingu i komunikacijama u narednih nekoliko godina: kao freelancer, u skejlovanom startapu, u malim biznisima i u velikim sistemima koji se transformišu?
  • Kako se marketing „utapa“ u druge poslovne oblasti i obogaćuje strategiju, produkt dizajn, prodaju… I koje su veštine potrebne za to u agencijama i sa strane klijenata?
  • Mogu li se obrtati milioni i bez marketing odeljenja? Kada moderni biznis odlučuje da „uključi“ marketing mašinu?

Ciljevi

  • Da mladi profesionalci budu osnaženi i upoznati sa praktičnim izazovima izgradnje marketing karijere i sopstvenog profilisanja u narednih nekoliko godina.
  • Razumevanje potreba i izazova novih, visokotehnoloških ili digitalno transformisanih biznisa i industrija, sa kojima ili u kojima će polaznici ubuduće raditi.
  • Osvešćivanje veština i kompetenci koje su neophodne za kompletnog marketara.