O modulu
Svrha marketinga jeste zadovoljavanje potreba potrošača. S tim u vezi, istraživanja i analitika su tu da marketingu omoguće i pomognu da te potrebe razume i pretoči ih u akcione insajte u svim elementima marketing miksa. Od kreiranja proizvoda, do uspešnog plasmana i relevantne promocije, podaci su tu da pomognu u donošenju pravih odluka. Danas su podaci svuda oko nas, svako ima svoj data footprint i nikada nije bilo zanimljivije, ali ni izazovnije da iz mnoštva izvora podataka, što tradicionalnih, što digitalnih izvučete „mudrost“ koja će vam pomoći da razumete potrošače, i da uopšte donosite bolje i edukovanije biznis odluke.
Koordinator modula
Head of analytics and insights, Mad Head Games
Nikola je strastveni ljubitelj podataka kojima voli da se suprotstavlja entropiji. Smatra da su podaci i razumevanje istih osnova svakog znanja, a znanje je preduslov za kvalitetno donošenje racionalnih odluka. Uživa u sagledavanju biznis problema sa svih strana, a zatim i prikupljanju i obradi svih dostupnih podataka kroz istraživanja i analitiku, kojima dolazi do uvida sa ciljem da doprinese boljem donošenju biznis odluka. Završio je Fakultet organizacionih nauka i na istom je otkrio svoju fascinaciju donošenjem biznis odluka i rešavanjem problema korišćenjem podataka. Kroz više od deset godina karijere zanat je brusio kroz rad u istraživačkoj agenciji i rad na strani klijenta i u FMCG i u industriji sa digitalnim proizvodom (video-igre), uspevši da stekne iskustvo iz klasičnih istraživanja tržišta, big data analitike i mašinskog učenja. Smatra da su istraživanja i big data analitika nerazdvojni i da u njihovom spoju i građenju kulture podataka leži budućnost poslovnog uspeha.