Mediji

O modulu

Želite da znate koja je razlika izmedju GRP i TRP? Da li je televizija medij prošlosti? Zašto je bolje nekada plasirati preroll umesto intext videa? Ko uopšte danas čita štampana izdanja i domaće portale? Da li na socijalnim medijima glavni cilj kampanje treba da bude interakcija sa korisnicima? Da li prednost dati nacionalnim ili lokalnim radio-stanicama prilikom pravljenja kampanje? U kom pravcu se kreće spoljno oglašavanje? Kako da kreiram integrisanu kampanju? Odgovore na sva ova pitanja saznaćemo ove godine u okviru modula MEDIJI.

Koordinator modula

Aleksandar Jovanović

Strategy & Investment Director, OMD

Aleksandar Jovanović ove godine slavi mali jubilej – 20 godina u agencijskom poslu.

Karijeru u medijskim agencijama počeo je nakon završenog fakulteta u agenciji Media S, gde je stekao osnovna znanja o advertising-u. U agenciji Direct Media radio je 13 godina i prošao put od media planera, preko Account Manager-a, Account Director-a do Media Director-a i vodio neke od najvećih agencijskih klijenata. Učestvovao je u osnivanju agencije Real Media u Srbiji.

Poslednje tri godine je na poziciji Strategy & Investment direktora agencije OMD. Odgovoran je za strategiju komunikacija i zakup medija velikih multinacionalnih brendova, ali i lokalnih brendova, u Srbiji i regionu. Novo iskustvo rada u najnagrađivanijoj agenciji na ovogodišnjem advertising festivalu u Kanu i najefikasnijoj agenciji na globalnom nivou, doprinelo je da usavrši i proširi svoja znanja i primeni najuspešnije internacionalne prakse na lokalnim tržištima.

U svojoj agencijskoj karijeri, Aleksandar je zajedno sa svojim kolegama, osvojio brojne nagrade u Srbiji i regionu poput Effie nagrada, Kaktusa, Semplera, a timovi koje je vodio često su osvajali nagrade za najbolje medijske strategije na inter kompanijskim takmičenjima.

Teme

  • Uloga advertising kampanja u komunikaciji brenda sa potrošačima;
  • Medijsko tržište Srbije i regiona;
  • Osnovni elementi, uloga i značaj medijske strategije;
  • Kako napraviti balans između dugoročnih i kratkoročnih ciljeva u komunikaciji sa potrošačima;
  • Postavka digitalne strategije u skladu sa biznis ciljevima;
  • Osnove offline i online planiranja.

Ciljevi

  • Razumevanje uloge medija u komunikaciji sa potrošačima;
  • Razumevanje trendova na medijskom tržištu;
  • Uspešno postavljanje brifa za komunikaciju sa odabranim publikama;
  • Definisanje ciljeva koje komunikacija treba da ostvari;
  • Postavljanje plana oglašavanja brenda;
  • Tumačenje medijskih podataka u cilju kreiranja uspešnijih kampanja.