Kreativa

O modulu

Svakom dobrom hedlajnu potreban je dizajn, i obrnuto. Već decenijama kreativci nisu usamljeni rendžeri, ili barem ne bi trebalo da budu. Češće ih prepoznajemo kada su u tandemima. Art & Copy. U paru, svojim talentima oni se nadopunjuju, upgrade-uju, kako bi iznedrili Big Idea! U okviru ovog modula srešćemo poznate regionalne kreativne tandeme današnjice. Ispričaće nam tajne svoje uspešne „veze“ i objasniti koliko je njihov yin&yang bitan u svakodnevnom kreativnom procesu. Dobro došli na KREATIVNO UPARIVANJE!

Koordinator modula

Đorđe Janković

Managing Partner & Creative Director, Friday

Nagrađivani kreativni direktor koji svoju karijeru započinje u agenciji Leo Burnett Beograd i tokom 7 godina učestvuje u osmišljavanju kreativnih kampanja za brendove poput A1 Srbija (Vip mobile), Jelen pivo, Doncafe, Aqua Viva, P&G, Banca Intesa, Jaffa. Karijeru nastavlja u Zagrebu kao kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey. Osim što je creative lead na klijentu A1 Hrvatska, učestvuje i u drugim projektima za Ikea i WWF. Upoznaje se sa design thinking metodologijom i po povratku u Beograd pridružuje se biznis dizajn kompaniji New Startegy na poziciji Chief Creative Business Designer. Tokom svoje karijere sa svojim timovima osvojio je preko 30 najbitnijih lokalnih i regionalnih nagrada: Effie, Golden Drum, IdejaX, Young Lions, Kaktus, Ueps, Somoborac, Mixx. Bio je prvi predsednik sekcije Young Professionals  u okviru IAA Srbija i kao istaknuti član ove organizacije 2015. godine u Londonu osvaja IAA Inspire nagradu za mlade globalne lidere. Početkom 2021. godine pokreće Friday Finally, kreativnu agenciju za komunikaciju i dizajn sprintove.

Teme

  • Kako izgleda kreativni proces u tandemu?
  • Good Cop vs. Bad Cop
  • Da li je kreativac reditelj, ili je reditelj kreativac?
  • Svi smo mi kreativci (radionica: kreativni dizajn sprint)

Ciljevi

  • Upoznaćemo put od ideje do realizacije;
  • Saznaćemo ko je ko u tom procesu i kakve nam se uloge dodeljuju;
  • Naučićemo koliko je bitno raditi u paru i šta se dešava kada inspiracija izostane;
  • Razumećemo kako je i velika ideja zapravo mala ako niste spremni da je iznesete do kraja iako za to nemate pravi tim;
  • Tragaćemo za kreativnim alatima koji kod svakog mogu podstaći kreativnost.