Digital

O modulu

Na modulu DIGITAL ove godine izučavamo marketing u digitalnoj eri i digitalnog potrošača, za koga kreiramo relevantan sadržaj, koji plasiramo kroz digitalne kanale i merimo uticaj na biznis ciljeve. I sve to u uzbudljivom web 3.0 okruženju!

Koordinator modula

Olja Nestov

Senior Digital Specialist, Atlantic Grupa

Pasionirani marketar u digitalnoj eri. Odgovorna za digitalnu strategiju i egzekuciju vodećeg brenda kafe u regionu – Grand kafe. Aktivan učesnik na projektima digitalne transformacije Atlantic Grupe. Iskusan digitalac na svim kanalima (website, SEO, SEM, PPC, Social, mobile, e-mail) i pionir u usvajanju novih tehnologija i znanja. Širi entuzijazam na predavanjima i veruje u svetlu digitalnu budućnost.

Teme

  • Marketing u digitalnoj eri
  • Od žiške do strategije sadržaja
  • Sadržaj na digitalnim kanalima
  • Digital uncut: kako biti uspešan
  • Digital kampanja
  • Marketing uticaj 2.0.
  • Hibridni marketing: meet web3  
  • Digitalna kampanja – case study

Ciljevi

  • Unapređenje znanja iz ključnih oblasti marketinga u digitalnom okruženju;  
  • Razvoj kompetencija za rad u digitalnom marketingu današnjice;
  • Razumevanje procesa, analitike i merenja ključnih pokazatelja uspeha.